Klachtenregeling

Klachtenprocedure ISVW

Hoewel we hopen dat het niet voorkomt kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Uiteraard horen wij dit het liefst zo snel mogelijk tijdens de door u gevolgde opleiding of uw verblijf waarover u ontevreden bent. Dan kunnen we daaraan nog tijdens uw verblijf of tijdens de opleiding op reageren en zo nodig zaken bijstellen.

De ISVW kent een transparante en effectieve klachtenregeling die bestaat uit twee delen.

Voor alle klachten betreffende het verblijf, de accommodatie, een cursus of training en de service van het personeel kunt u een brief sturen of e-mail zenden aan Chantal Orth,  algemeen directeur van de ISVW binnen vier weken na het voorval waarover u uw beklag wilt doen. U krijgt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken reactie.

Beroep

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht dan bestaat de mogelijkheid voor klachten over een cursus, training, de kwaliteit van de opleider of de inhoud van de cursus in beroep te gaan bij De Geschillencommissie. Deze onafhankelijke partij bemiddelt tussen consument en instelling indien zij er samen niet uitkomen.

U kunt u tot uiterlijk één maand na dagtekening van de reactie op uw klacht richten tot De Geschillencommissie onder vermelding van uw eerdere klacht en de reactie daarop. Zie voor meer informatie de website van De Geschillencommissie:  http://www.degeschillencommissie.nl/home

Deze regeling is geldig vanaf augustus 2010.


Back to Top ↑
    • nl
  • Winkelmand

  • Filosofie voor organisaties

  • Laatste kans!

    za 24

    Populisme en triadisme

    24 februari om 10:30 tot 25 februari om 17:00
    ma 26

    Filosofie en kunst in de Barok

    26 februari om 10:30 tot 2 maart om 12:30
    ma 26

    Het raadsel van de tijd

    26 februari om 10:30 tot 2 maart om 17:00
    mrt 04

    Nietzsche (wegens succes herhaald)

    4 maart om 13:00 tot 17:00
    mrt 06
  • NIeuw bij ISVW uitgevers

  • Meld je aan voor onze nieuwsbrieven

  • @isvwijsbegeerte